Project
Care Culinair
Voedingsmanagement in de zorg
Werkzaamheden
Doelgroep-analyse
Persona's
Interactieonwerp
Ontwerp
Realisatie
Hosting & Onderhoud
Omschrijving
Care Culinair wilde een nieuwe website. Na inventarisering bleek dat er te weinig informatie was over de doelgroepen. Als eerste is daarom gestart met een doelgroep-analyse bij facilitair managers, bestuursleden en locatiemanagers van zorginstellingen. Hieruit bleek dat de doelgroepen zich niet via websites informeren, maar via vakbladen. Gekozen is om eerst via redactionele stukken in vakbladen CareCulinair te profileren en pas daarna middels een nieuwe website de missie en visie van Care Culinair uit te dragen.
Bijzonderheden
Onverwacht resultaat van de doelgroep-analyse: doelgroep zoekt anders naar informatie dan verwacht.
“Dianne van Webdesign Pro Plus heeft ons geholpen met het maken van een doelgroep-analyse waardoor we een beter inzicht kregen in het zoekgedrag van onze doelgroep op internet. Door het voeren van een adequate intake bleek Dianne in staat te zijn een goede vragenlijst te maken waarbij ze de drie stakeholders binnen onze doelgroep kon bevragen. Dit heeft geleid tot een goede analyse waarbij het voor ons helder werd dat het van groot belang is om de drie verschillende stakeholders elk op een verschillende wijze te benaderen. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een versterking van het netwerk, het continueren van onze dienstverlening en het vergroten van onze omzet.”
Marc Duijzer – Care Culinair – 073 – 303 2743
#Beginietsnieuws
kom langs
Heb je een nieuwe website nodig? Of is het wellicht tijd om je huidige website te verbeteren? Of wil je eerst alleen sparren en advies krijgen?
Wat je wensen ook zijn: ik ben er in ieder geval benieuwd naar; tijdens een kop koffie of thee leg ik je graag uit wat ik doe en hoe ik de dingen aanpak.
Je kunt me bellen (06 13227451) of mailen of onderstaand formulier invullen.